Prekių pristatymas

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas, jei prekės yra parduotuvėje. Jei prekė bus gaminama ar prie prekės nurodytas kitas pristatymo terminas, susisieksime su Jumis ir patikslinsime pristatymo terminą. 

Prekių iki 30 kg ir kurių ilgis neviršija 1,2 m pristatymas su Omniva kurjeriu visoje Lietuvoje ir į Kuršių Nerijoje esančius Omniva paštomatus yra NEMOKAMAS, išskyrus, į Kuršių Neriją klientams į namus ar su kitais kurjeriais (į Kuršių Neriją prekės pristatomos už papildomą 30-50 Eur mokestį). Prieš pristatant nedideles prekes, kurjeris Jums atsiųs SMS žinutę į telefoną su numatomu pristatymo laiku, o pristatant dideles prekes (čiužinius ar baldus), su Jumis susisieksime Jūsų nurodytu telefono numeriu ir sutarsime prekių pristatymo laiką. Tuo atveju, jei prekių pristatymo metu atvykęs kurjeris Jūsų nerastų, prekės būtų pristatomos pakartotinai arba nuvežamos į artimiausią paštomatą. Po pakartotinio nesėkmingo bandymo pristatyti prekes ar nepasiėmus prekių iš paštomato, jos bus grąžintos į mūsų sandėlius.

Šiuo metu pasirinkus pristatymą iki namo be užnešimo, čiužinių ir baldų pristatymas yra NEMOKAMAS. Jei pasirenkamas pristatymas su užnešimu - tiek užnešimas, tiek pristatymas yra mokami - už vieną čiužinį ar baldą, priklausomai nuo jo dydžio, pristatymo kaina yra 10-20 Eur.

Vieno čiužinio ar baldo užnešimo paslaugos kaina - 3 Eur/ už aukštą. Norint užsakyti šią paslaugą, pasirinkite atitinkamą pristatymo būdą (Atvežimas + užnešimas), arba susisiekite su mumis telefonu +370 600 70714; +370 659 75733.

Jei pasirinkote apmokėjimą grynais pinigais siuntos pristatymo metu, sumokėti grynais Omniva kurjeriui galėsite pristačius prekę Jūsų nurodytu adresu. Prašome turėti tikslią sąskaitoje nurodytą sumą (be grąžos). Grynų pinigų surinkimo paslauga yra mokama - 1,50 Eur.

SVARBU!!! Siuntos būklė

Gavę siuntinį, iš karto patikrinkite, ar prekė ir jos pakuotė nėra pažeista. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui ar pašto darbuotojui, surašykite pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakykite priimti siuntą. Priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tinkamai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą.

Turite daugiau klausimų?

Susisiekite su mumis telefonu +370 600 70714; +370 659 75733 arba el. paštu info@miegoimperija.lt