Garantijos ir grąžinimas

Garantiniai įsipareigojimai

Kiekvienos miegoimperija.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės ir garantiniai terminai (jei tokie prekei suteikiami) bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms (pvz., baldams, čiužiniams ir kt.) suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tų prekių aprašymuose arba detalizuojami garantiniame lape, esančiame prie prekės. Jei prie prekės nėra parašyto garantinio termino, prekei taikomas garantinis terminas, nustatytas LR teisės aktuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės surinkimo ir eksploatavimo sąlygos.

Nedideles prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į bet kurią firminę “MIEGO IMPERIJA” parduotuvę, kurių adresus ir darbo laiką rasite internetiniame puslapyje www.miegoimperija.lt skyriuje "Firminės parduotuvės".

Kokybiškos higienos prekės negali būti grąžinamos.

Nusipirkus baldus, prieš juos surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotraukas elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Atkreipiame dėmesį, kad:
Kokybiškų surinktų baldų grąžinti negalima.

Visi baldai, čiužiniai, antčiužiniai, nestandartinių išmatavimų patalynė ir patalai, taip pat kai kurie standartinių išmatavimų patalynė ir patalai gaminami, tik gavus Pirkėjo užsakymą.

Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos


Jeigu Jūs įsigijote nekokybiškas, su defektais prekes arba gavote prekes, kurių Jūs neužsakėte, jas privalome pakeisti ar pasiimti atgal. Tokiu atveju visas išlaidas padengs Pardavėjas. Tokias prekes galėsite grąžinti patys Jums nurodytu adresu arba grąžinimu pasirūpinsime mes.

Norėdami grąžinti nekokybišką(-as) prekę(-es), elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt atsiųskite užsakymo arba išankstinės sąskaitos numerį, prekės(-ių) kodą, pavadinimą, kiekį, kainą ir grąžinimo priežastį. Prašome Jūsų nekokybišką(-as) prekę(-es) nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotraukas elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt. Tokiu atveju, prekės(-ių) gamintojas nustatys, ar prekės(-ių) defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Nepavykus iš nuotraukų nustatyti, ar prekė(-ės) nekokybiškos, sutartu laiku pas Jus apsilankys Pardavėjo arba Gamintojo atstovas ir apžiūrės prekę(-es).

Nekokybiškas prekes mes galime pakeisti kokybiškomis prekėmis arba grąžinsime sumokėtus už prekes pinigus.

Mes jums atsiųsime grąžinimo dokumentą, kurį turėsite pridėti prie grąžinamų prekių. Prekes taip pat galite atsiųsti mūsų nurodytu adresu arba grąžinti per Omniva paštomatus https://grazinimai.omniva.lt/

Pinigus už prekes grąžinsime per 1-14 dienų nuo grąžintinų prekių gavimo.

Кokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Visi baldai, čiužiniai, antčiužiniai, nestandartinių išmatavimų patalynė ir patalai, taip pat kai kurie standartinių išmatavimų patalynė ir patalai gaminami tik gavus Pirkėjo užsakymą.

Jeigu Jūs esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo. Konkrečiai prekei(-ėms) nurodysime adresą, į kurį grąžinsite prekę(-es).

Norėdami grąžinti prekes, kreipkitės elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt , nurodydami  užsakymo patvirtinimo, išankstinės sąskaitos arba sąskaitos-faktūros numerį, prekės kodą, pavadinimą, kiekį, kainą bei priežastį, dėl ko grąžinate prekes. Mes su jumis susisieksime per kelias darbo dienas ir suderinsime prekių grąžinimą.


Grąžinti prekes galite, jeigu jų nenaudojote, neskalbėte, prekės yra nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir su originalia nesugadinta pakuote.

Prekės(-ių) grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas. 

Mes įsipareigojame per 1-14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo dienos grąžinti už prekes sumokėtus pinigus į Jūsų atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios mokėjote, o, jei už prekes buvo mokėta grynais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo metu, tai į Jūsų prašyme nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.

Per 14 dienų nuo prekės pristatymo bet kurį pirkinį Jūs galite:

1. Keisti į kitą prekę arba kitą dydį.
2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Svarbu! Transporto išlaidos, jei dėl prekių pristatymo buvo tartasi atskirai, nėra grąžinamos.

Dėmesio! Jeigu už prekę mokėjote nuolaidos kuponu, tai grąžinamas kuponas, bei papildomai sumokėta suma. Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nekeičiami.

Gavęs grąžintas prekes, Pardavėjas apžiūri, ar grąžintos prekės atitinka kokybiškų prekių grąžinimo sąlygas. Jei neatitinka (prekė buvo naudota, sugadinta ir t.t.) – el.paštu ir telefonu apie tai informuojamas Pirkėjas ir pinigai už prekę nėra grąžinami. Tokiu atveju, Pirkėjas per 30 (trisdešimt) dienų turi pasiimti šias prekes iš Pardavėjo. Pirkėjui per 30 (trisdešimt) dienų nepasiėmus prekių, laikoma, kad Pirkėjui prekės nereikalingos ir Pirkėjas praranda bet kokias teises reikšti pretenzijas Pardavėjui dėl šių prekių. Praėjus šioms 30 (trisdešinčiai) dienų, Pardavėjas gali su šiomis prekėmis elgtis savo nuožiūra.

Pirkėjui ir Pardavėjui geranoriškai nesusitarus dėl prekių grąžinimo, toliau taikoma Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Grąžinant prekes, taip pat būtina laikytis šių bendrųjų sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą.

Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.

Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei:

  • Grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta;
  • Grąžinama Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.);
  • Grąžinama Prekė buvo naudota;
  • Grąžinama Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota;
  • Grąžinama Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei jie buvo pristatyti su Preke);
  • Grąžinama Prekė yra kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta;
  • Negrąžintos perduotos Pirkėjui kartu su Preke dovanos, Prekės aksesuarai ar priedai.

Prekių grąžinimo teisė netaikoma Sutartims dėl:

  • Pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
  • Supakuotų Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.

Dėl skundų įsigijus netinkamos kokybės prekes

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 60, interneto svetainėje www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/