Norite paklausti? Skambinkite 8-600-70714 ar 8-659-75733 arba rašykite: info@miegoimperija.lt

Garantijos ir grąžinimas

Garantiniai įsipareigojimai

Kiekvienos miegoimperija.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės ir garantiniai terminai (jei tokie prekei suteikiami) bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms (pvz., baldams, čiužiniams ir kt.) suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tų prekių aprašymuose arba detalizuojami garantiniame lape. Jei prie prekės nėra parašyto garantinio termino, prekei taikomas garantinis terminas, nustatytas LR teisės aktuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės surinkimo ir eksploatavimo sąlygos.

Nedideles prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į bet kurią firminę “MIEGO IMPERIJA” parduotuvę, kurių adresus ir darbo laiką rasite internetiniame puslapyje www.miegoimperija.lt skyriuje "Firminės parduotuvės".

Kokybiškos higienos prekės negali būti grąžinamos.

Nusipirkus baldus, prieš juos surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotraukas elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Atkreipiame dėmesį, kad:
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims;
Kokybiškų surinktų baldų grąžinti negalima.


Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos


Jeigu Jūs įsigijote nekokybiškas, su defektais prekes arba gavote prekes, kurių Jūs neužsakėte, jas privalome pakeisti. Tokiu atveju visas išlaidas padengs Pardavėjas. Galėsite patys grąžinti Jums nurodytu adresu arba grąžinimu pasirūpinsime patys.

Norėdami grąžinti nekokybišką(-as) prekę(-es), elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt atsiųskite užsakymo arba išankstinės sąskaitos numerį, prekės(-ių) kodą, pavadinimą, kiekį, kainą ir grąžinimo priežastį. Prašome Jūsų nekokybišką(-as) prekę(-es) nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotraukas elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt. Tokiu atveju prekės(-ių) gamintojas nustatys, ar prekės(-ių) defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Nepavykus iš nuotraukų nustatyti, ar prekė(-ės) nekokybiškos, sutartu laiku pas Jus apsilankys Pardavėjo arba Gamintojo atstovas ir apžiūrės prekę(-es).

Nekokybiškas prekes mes galime pakeisti kokybiškomis prekėmis arba grąžinsime sumokėtus už prekes pinigus.

Mes jums atsiųsime grąžinimo dokumentą, kurį turėsite pridėti prie grąžinamų prekių. Prekes taip pat galite atsiųsti mūsų nurodytu adresu.

Pinigus už prekes grąžinsime per 15 darbo dienų nuo grąžintinų prekių gavimo.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.


Кokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Jeigu Jūs esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo.

Norėdami grąžinti prekes, kreipkitės elektroniniu paštu info@miegoimperija.lt , nurodydami  užsakymo patvirtinimo, išankstinės sąskaitos arba sąskaitos-faktūros numerį, prekės kodą, pavadinimą, kiekį, kainą bei priežastį, dėl ko grąžinate prekes. Mes su jumis susisieksime per kelias darbo dienas ir suderinsime prekių grąžinimą.

Grąžinti prekes galite, jeigu jų nenaudojote, neskalbėte, prekės yra nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir su originalia pakuote.

Prekės grąžinimo išlaidas padengia pats pirkėjas. Taip pat mokesčiai, kurie pirkėjo buvo sumokėti už vežėjo (kurjerio) ir grynų pinigų paėmimo paslaugas, negrąžinami. Jeigu pristatymo kaina sąskaitoje nebuvo išskirta, tai pardavėjas pristatymo išlaidas išskaičiuoja iš prekės kainos pagal oficialų kurjerio siuntų pristatymo kainoraštį, kuris nurodytas kurjerio tinklalapyje.

Mes įsipareigojame per 15 darbo dienų nuo grąžintų prekių gavimo grąžinti už prekes sumokėtus pinigus.

Per 14 dienų nuo prekės pristatymo bet kurį pirkinį Jūs galite:

1. Keisti į kitą prekę arba kitą dydį.
2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Svarbu! Transporto išlaidos nėra grąžinamos.

Dėmesio! Jeigu už prekę mokėjote nuolaidos kuponu, tai grąžinamas kuponas, bei papildomai sumokėta suma. Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nekeičiami.

Gavęs grąžintas prekes, Pardavėjas apžiūri, ar grąžintos prekės atitinka kokybiškų prekių grąžinimo sąlygas. Jei ne (prekė buvo naudota, sugadinta ir t.t.) – el.paštu ir telefonu apie tai informuojamas Pirkėjas ir pinigai už prekę nėra grąžinami. Tokiu atveju Pirkėjas per 30 (trisdešimt) dienų turi pasiimti šias prekes iš Pardavėjo. Pirkėjui per 30 (trisdešimt) dienų nepasiėmus prekių, laikoma, kad Pirkėjui prekės nereikalingos ir Pirkėjas praranda bet kokias teises dėl šių prekių reikšti pretenzijas Pardavėjui. Praėjus šioms 30 (trisdešinčiai) dienų, Pardavėjas gali su šiomis prekėmis elgtis savo nuožiūra.

Pirkėjui ir Pardavėjui geranoriškai nesusitarus dėl prekių grąžinimo, toliau taikoma Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.


Grąžinant prekes, taip pat būtina laikytis šių bendrųjų sąlygų:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą.